FAQ - najczęstsze pytania
1. Czy mogę zamówić obraz którego nie ma w ofercie sklepu, a jest w archiwum obrazów sprzedanych?
- Tak, można zamówić obraz, lecz stawiam na jego unikalność i zależy mi aby każdy mój obraz był inny, dlatego będzie on zbliżony do oryginału o podobnej kolorystyce.
2. Jak długo trwa realizacja zamówienia?
- Realizacja zamówienia gotowego obrazu trwa do 2-3 dni roboczych. Realizacja zamówienia obrazu na specjalne zamówienie np. z archiwum trwa od 10-20 dni roboczych (czas przeznaczony na namalowanie i wyschnięcie obrazu) + 2 dni na dostawę zakupionego towaru.
3. Czy mogę monitorować wysłaną paczkę?
- Tak, Istnieje taka możliwość na internetowej stronie Poczty Polskiej pod adresem https://emonitoring.poczta-polska.pl/ - tam należy wpisać nr nadania paczki przesłany do Państwa e-mailem.
4. Czy można odebrać osobiście obraz?
- Tak, można odebrać osobiście obraz od poniedziałku do piątku w godzinach od 9:00-18:00.